[TYPO3-UG Dutch] Userlist NewLogInBox en eigen variabelen

Felippe van Eekhout feekhout at worldonline.nl
Wed May 9 22:48:13 CEST 2007

Gevonden!

er moest nog listFieldHeader_ voor de variabele naam. Het volgende
werkt dus:

plugin.tx_newloginbox_pi3{
	_CSS_DEFAULT_STYLE =
	_LOCAL_LANG.default.listFieldHeader_tx_addleden_lidnummer = Lidnummer
	_LOCAL_LANG.nl.listFieldHeader_tx_addleden_lidnummer = Lidnummer
}

en dan komt er netjes Lidnummer te staan in plaats van
[tx_addleden_lidnummer]

Gr Felippe

Op 8-mei-2007, om 22:04 heeft Felippe van Eekhout het volgende
geschreven: