[TYPO3-UG Dutch] Userlist NewLogInBox en eigen variabelen

Felippe van Eekhout feekhout at worldonline.nl
Tue May 8 22:04:39 CEST 2007

Gegroet,

ik heb via de Kickstarter een aantal eigen variabelen toegevoegd aan
de tabel FEusers. De benaming is voor een tweetal talen meegegeven.

Bij de userlisting van de extensie NewLogInBox kan ik netjes mijn
eigen variabelen toevoegen bv: Lidnummer (tx_addleden_lidnummer is
variabele naam).

Maar in de listing komt vervolgens niet de benaming Lidnummer te
staan, maar [tx_addleden_lidnummer].

ook het volgende lukt niet:

plugin.tx_newloginbox_pi3{
	_CSS_DEFAULT_STYLE =
	_LOCAL_LANG.default.tx_addleden_lidnummer = Lidnummer
	_LOCAL_LANG.nl.tx_addleden_lidnummer = Lidnummer
}

iemand een suggestie?

Gr  Felippe