[TYPO3-UG Dutch] Typo3, phpBB, ldap etc

Thijs Hakkenberg thijs at hakkenberg.com
Wed May 9 15:39:47 CEST 2007

Ja, ik heb ook even naar SSO gekeken, vooral omdat er een relatief nette
implementatie is voor typo3. Als ik het goed begrijp met SSO:

1) installeer SSO-agent in phpBB
2) installeer SSO-client in typo3
3) laat t3 via client authentificeren.

hebben er mensen ervaring met SSO?

Loek Hilgersom schreef:
> Hoi Thijs,
>
> Ik heb laatst een implementatie gezien waarbij via fe_user_registration ook een
> corresponderende phpbb user werd aangemaakt, maar aan die oplossing kleefden
> nogal wat haken en ogen.
>
> Nog niet geprobeerd, maar Single Sign-On lijkt een veel mooiere oplossing, en er
> is al een phpbb-agent voor:
> http://www.single-signon.com/en/single-signon.html
>
> Groeten,
> Loek

Thijs Hakkenberg,

Voorzitter Stichting Ebriositas [ KVK: 34210081, Postbank 4906257]
www.ebriositas.nl <http://www.ebriositas.nl>
Student Natuurkunde UvA
www.uva.nl <http://www.uva.nl>
Systeembeheerder Stichting Varkens in Nood
www.varkensinnood.nl <http://www.varkensinnood.nl>

Contact:
Tel: 06-48761131
www.hakkenberg.com <http://www.hakkenberg.com>