[TYPO3-UG Dutch] Typo3, phpBB, ldap etc

Loek Hilgersom hilgersom at xs4all.nl
Wed May 9 15:31:33 CEST 2007

Hoi Thijs,

Ik heb laatst een implementatie gezien waarbij via fe_user_registration ook een
corresponderende phpbb user werd aangemaakt, maar aan die oplossing kleefden
nogal wat haken en ogen.

Nog niet geprobeerd, maar Single Sign-On lijkt een veel mooiere oplossing, en er
is al een phpbb-agent voor:
http://www.single-signon.com/en/single-signon.html

Groeten,
Loek