[TYPO3-UG Dutch] Maximale hoogte image

Bart Veldhuizen bart at v-int.nl
Thu May 3 13:16:49 CEST 2007

Hi Eef,

ik ken deze extensie zelf niet. Het beste advies dat ik je kan geven is om
de code er even op na te slaan en om te kijken of het gedeelte dat de
afbeeldingen verwerkt een dergelijke optie gebruikt. Vaak is dit vrij
eenvoudig uit te zoeken; in het verleden heeft deze aanpak me veel tijd en
frustratie gespaard!

Groet,

Bart

Op 03-05-07 heeft Eef Weenink <h.e.weenink at aristo-webdesign.nl> het volgende