[TYPO3-UG Dutch] Maximale hoogte image

Eef Weenink h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Thu May 3 13:11:32 CEST 2007

Beste mensen,
Ik heb deze vraag ook al op de Engelse lijst aan de orde gesteld (maar
helaas geen antwoord). Wellicht dat één van jullie me verder kan helpen.

Ik gebruik de extensie jw-gallery.  In die extensie zit GEEN mogelijkheid om
de hoogte van de image te beperken. (alleen een vaste instelling voor de
breedte)
Nu zijn er in typo3core de volgende zaken te vinden maxH en maxW  (in
onderdeel imageresource).

Is het mogelijk via typoscript de output van deze gallery zo te beinvloeden
dat er gewerkt kan worden met deze maxH en maxW (zonder de hele extensie te
herschrijven).

Graag jullie hulp, Met vriendelijke groeten, Eef

Aristo WebDesign
H.E. Weenink MBA

ARISTO WEBDESIGN
Dr. W. Slotlaan 4