[TYPO3-UG Dutch] off topic afstudeerplek

Thijs Hakkenberg thijs at hakkenberg.com
Wed May 2 12:22:52 CEST 2007

Dat krijg je als je je typo3-servers met N2 overclockt...

Patrick Broens schreef:

> Waarschijnlijk kan het nitraationen met behulp van
> kaliumpermanganaat-oplossing uit nitriet produceren.
>
> De formule hiervoor is vrij eenvoudig maar alleen in een laboratorium te
> verwerken:
>
> 2MnO4- + 5NO2- + 6H+ --> 2Mn2+ + 5NO3- + 3H2O (sorry voor het gebrek aan
> sub- en superscript).
>
> Ik kan niet echt aanraden dit thuis te doen.
>
> ROFL
>
> Patrick

Thijs Hakkenberg,

Voorzitter Stichting Ebriositas [ KVK: 34210081, Postbank 4906257]
www.ebriositas.nl <http://www.ebriositas.nl>
Student Natuurkunde UvA
www.uva.nl <http://www.uva.nl>
Systeembeheerder Stichting Varkens in Nood
www.varkensinnood.nl <http://www.varkensinnood.nl>

Contact:
Tel: 06-48761131
www.hakkenberg.com <http://www.hakkenberg.com>