[TYPO3-UG Dutch] Extensie ophalen lukt niet

Thijs Hakkenberg thijs at hakkenberg.com
Wed May 2 12:19:58 CEST 2007

Beste lijst (nee, ik zal niet de al oneindig keer de revue gepasseerde
extension manager vraag herhalen),

Ik wil deze extensie ophalen:

pu_easyusrgrpmgmt
http://typo3.org/extensions/repository/?tx_terfe_pi1%5Bview%5D=search&no_cache=1&tx_terfe_pi1%5Bsword%5D=easy+user+management

maar via de interne TER van een typo3 4.0.6 installatie kan de extensie
niet worden gevonden. Nou heb ik dat wel vaker, dan haal ik meestal de
t3x versie op op typo3.org. Echter; als je op bovengenoemde pagina klikt
probeert m'n browser een .dat bestand op te halen.. Dit heb ik ook wel
vaker gehad, volgens mij een bug van de webserver waar typo3.org op
draait.  kortom: een lastig probleem, nu kan ik die extensie niet ophalen.

Hebben jullie wel vaker last van alhier? Zijn er alternatieve TER's die
webbased zijn te benaderen? Of is het mogelijk een eigen TER op te zetten?
--

Thijs Hakkenberg,

Voorzitter Stichting Ebriositas [ KVK: 34210081, Postbank 4906257]
www.ebriositas.nl <http://www.ebriositas.nl>
Student Natuurkunde UvA
www.uva.nl <http://www.uva.nl>
Systeembeheerder Stichting Varkens in Nood
www.varkensinnood.nl <http://www.varkensinnood.nl>

Contact:
Tel: 06-48761131
www.hakkenberg.com <http://www.hakkenberg.com>