[TYPO3-UG Dutch] backend gebruikers

Geurt van Steenbeek geurt.van.steenbeek at hetnet.nl
Wed May 2 12:15:02 CEST 2007

Dank je wel Joris,

Ik ga ermee aan de slag.

Groeten

Geurt van Steenbeek

Date: Tue, 1 May 2007 17:49:40 +0200

From: "Joris Sartorius" <joris at sartorius.net>

Subject: Re: [TYPO3-UG Dutch] backend gebruikers

To: "'TYPO3 Usergroup Dutch'" <typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de>

<mailman.187173.1178034584.21067.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de>

Dit probleem ervaren volgens mij veel mensen.

Voordat een niet-admin user de boomstructuur te zien krijgt moet je de

permissies van de pagina's eerst goed zetten. Ga hiervoor (als admin)
naar

'Page->Access' Vervolgens kun je per pagina of recursief rechten
toekennen

aan een usergroup door op het 'potloodje' te klikken. Als je een hele
tree

in een keer wilt doen, kies dan 'Set recursively ... Pages'

Succes!

       Sartorius Software Engineering

.net division

Joris Sartorius