[TYPO3-UG Dutch] Is deze template goed

Roelof Wobben rwobben at hotmail.com
Thu Mar 29 11:44:13 CEST 2007

Hoi Jacco,

Ik ben het net je eens dat dit eigenlijk een <div> layout zal moeten zijn,
alleen kon niemand me helpen om de layout zoals ik hem wilde in <div> te
programmeren zonder dat het een heel onleesbaar template zou worden.

Wat betreft tt_news die heb ik al eens  geprobeerd te gebruiken , alleen
voor zover ik weet moet je dan de list functie gebruiken op een pagina en ik
heb alleen een single view nodig.

Groetjes,

Roelof