[TYPO3-UG Dutch] KvK / BTW

Sander Vogels (TYPO3.nl) sander at typo3.nl
Wed Mar 21 10:03:17 CET 2007

Beste Melvin,

Wil je geen berichten meer posten die off-topic voor deze lijst zijn?
Alleen TYPO3 gerelateerde zaken graag anders is het einde zoek want er
valt natuurlijk nog wel veel meer te zeggen over het bouwen van websites
en wettelijke verplichtingen...maar niet hier svp.

Sander

--
Sander Vogels
Typehead Benelux