[TYPO3-UG Dutch] KvK / BTW

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Tue Mar 20 08:48:18 CET 2007

Eef Weenink schreef:
> Dag Johan,
>
> Ligt toch ruimer. Vuistregel: Wat op de rekening van een bedrijf in de
> kop/voettekst MOET staan, moet op de website zichtbaar zijn.
> En daar is de KvK vrij strikt in. Allemaal onderdeel van de strijd tegen
> malafide bedrijven.

Wat ik hier steeds gemist heb, maar wat door de KvK in een adem met
websites genoemd wordt, is de email. Dus voor een bedrijf het KvK nummer
en voor bv's en nv's ook het adres.
En ik kan me niet herinneren dat ik dit soort fenomenen al eens ben
tegen gekomen. Hooguit een disclaimer. Maar dan zonder bovengenoemde
gegevens.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg