[TYPO3-UG Dutch] <ul> <li> menu genereren vanuit typo3

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Wed Mar 14 19:22:30 CET 2007

Hoi Frans,

> "Mensen die roepen dat xhtml, css en divs er juist voor
> zorgen dat alles in alle browsers er goed uitziet weten volgens mij niet
> wat
> ze zeggen omdat dat dus echt niet het geval is door alle verkrachtingen
> die
> m$ in hun browserversies heeft zitten"
>
> Ben ik niet helemaal met je eens. Als je me dit een jaar geleden had
> gezegd
> wel, maar ben er ondertussen achtergekomen dat het gewoon ff wennen is.
> Net
> [...]

Klopt, alles is wennen ;-) Maar in deze snelle tijden lijkt het wel dat
niemand meer de tijd heeft of de tijd wil nemen er goed in te duiken. In
mijn geval zou ik er wel graag induiken maar ontbeer ik de tijd. Dus ikzelf
ben er ook zo 1 die roept dat ik de tijd er niet voor heb. Blijkbaar heeft
het voor mij dan ook geen prioriteit want als je iets perse wil maak je de
tijd er wel voor ;-)

Groeten,
Jordan van Bergen