[TYPO3-UG Dutch] <ul> <li> menu genereren vanuit typo3

Frans Saris franssaris at gmail.com
Tue Mar 13 20:52:13 CET 2007

Hoi Jordan,

"Mensen die roepen dat xhtml, css en divs er juist voor
zorgen dat alles in alle browsers er goed uitziet weten volgens mij niet wat
ze zeggen omdat dat dus echt niet het geval is door alle verkrachtingen die
m$ in hun browserversies heeft zitten"

Ben ik niet helemaal met je eens. Als je me dit een jaar geleden had gezegd
wel, maar ben er ondertussen achtergekomen dat het gewoon ff wennen is. Net
als je net met Typo3 in aanraking komt. Als je eenmaal weet waar je op moet
letten zet je een pagina zo om naar xhtml, css en divs :)

Frans

Op 13-03-07 heeft Jordan van Bergen <jordanvanbergen at gmail.com> het volgende
geschreven: