[TYPO3-UG Dutch] [TYPO 3] Php script toepassen op elke pagina

Ivar van der Burg flex5.internet at tros.nl
Wed Mar 14 10:46:12 CET 2007

Beste typo3'ers,

Ik heb een php script geschreven dat bewerkingen moet uitvoeren op de content afkomstig uit de database, voordat deze op de webpagina getoond wordt. Ik heb namelijk het probleem dat mijn links niet meer in <a> tags gezet worden maar in de <link> tags blijven staan. Anyway, deze fix bouwt de links dus weer om en geeft de goede content terug.

Het script kan aangeroepen worden dmv deze code: postUserFunc = user_UserFunc->user_processLinks

De website bestaat uit meerdere pagina's, sommige met templates en sommige niet. Is het nu mogelijk om iets te bouwen waardoor deze functie altijd aangeroepen wordt bij het outputten van content op een pagina en dat hij dit voor elke pagina binnen de website doet?

Hopelijk heeft iemand hier tips voor.

Met vriendelijke groeten,

Ivar van der Burg