[TYPO3-UG Dutch] Xampp

Ton Akveld AT rode Lijn a.c.akveld at rodelijn.nl
Sat Mar 10 12:30:08 CET 2007

Hi Jos,

Goed om te horen dat het uiteindelijk allemaal is gelukt.
De installatieprocedure is heel duidelijk als je de installatie
verscheidene keren hebt gedaan, maar de eerste keer...
Helaas een manco dat je bij veel (TYPO3-)documentatie tegenkomt - de
schrijvers ervan zijn zo doorkneed in het geheel dat ze wel eens een
paar voor hen heel normale stappen vergeten te vermelden, of je met
terminologie om je oren slaan waar je nog helemaal geen kaas van hebt
gegeten. En 'lees eerst de documentatie' is ook zo'n grandioos advies -
oorspronkelijk geschreven door een  Deense techneut, vertaald in het
Duits, dan naar het Engels en als het meezit ook nog eens naar het
Nederlands. Ik kom echt niet uit een ei en loop al 30 jaar mee in de
IT-wereld, maar er is voor mij vaak geen touw aan vast te knopen. Trial
& error is dan je enige uitweg, en gelukkig zijn ook de mensen op deze
lijst tot veel hulp bereid.

Veel succes met je eerste content!

Ton