[TYPO3-UG Dutch] htmlarea v1.4.3 & typo3 v4.1 uniq is undefined javascript foutmelding

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Wed Mar 7 12:46:39 CET 2007

Beste typo3'ers,

Al meerdere servers geupgrade naar versie 4.1 van typo3 en gaat overal op 1
na goed. Op 1 website krijg ik bij htmlarea v1.4.3 & typo3 v4.1 uniq is
undefined javascript foutmelding. Hierdoor werkt the wysiwyg htmlarea v1.4.3
niet meer. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Ook als ik een oudere htmlarea wil installeren gaat er nu ook van alles mis
met de extension manager. Ik krijg bijvoorbeeld dit soort meldingen:
Error: The datatransfer did not succeed. Error: MD5 hash of downloaded file
not as expected:
90a316db310192a6ccb3e37aab60d347 !=

Dit gebeurt alleen op 1 specifieke server die tot voorheen nooit problemen
had met upgrades van typo3 versies. Dus na de upgrade naar v4.1 is htmlarea
v1.4.3 gek gaan doen en komt deze constant met de foutmelding:

line: 2
character: 33885
error: 'uniq' is undefined
code: 0

Hoop dat iemand een tip in de goede richting heeft ;-)

Groeten,
Jordan van Bergen