[TYPO3-UG Dutch] Forum POLL

Pieter Fokkema pedicurestart3 at wanadoo.nl
Fri Mar 9 17:29:09 CET 2007

Ik heb al een jaar een pol op mijn site staan:
Is er behoefte aan een forum in het nederlands?
91,7% ja
8,21% nee
72 stemmen

Ook ik heb een forum maar er worden weinig vragen gesteld of berichten
geplaatst.

In het begin dacht ik ook een forum is beter dan een mailinglist.
Maar bij typo3 lijk een mailinglist goed te werken de antwoorden komen
meestal razend snel en iedereen heeft denk ik zijn mailprogramma gewoon
open staan.
Voor jommla of zencart maak ik gebruik van een forum daar gaat dat wel goed.

Met vriendelijke groeten,
Pieter Fokkema
Http://typo3.startkabel.nl