[TYPO3-UG Dutch] Forum POLL

Melvin Struiksma melvin.struiksma at omaha.nl
Fri Mar 9 10:39:48 CET 2007

Ric,

Mailinglist is net als een forum het enige is, je moet je forum net als
je mail open hebben staan.
Het nadeel van het forum is, dat het langzamer is... je moet te veel
handelingen doen...

Voordeel is, je kan het perfectioneren.

Of het mogelijk is om in een bepaalde catogorie een mailinglist er van
te maken.
Ja dat is wel mogelijk, is ff wat programmeringswerk, maar is mogelijk,
niet voor alles overigens.

Zal vanavond een website opzetten met alles er op en er aan. dan zal ik
vanavond (laat)
ook een mailtje naar TYPO3 Usergroup Dutch sturen...

Dus iedereen, stuur dit mailadres ook naar je huis wanneer je op de
hoogte wil blijven :)

Dit wil niet zeggen dat ik de verandtwoording voor het project op mij
neem.
ABsoluut niet, dan komt er namelijk niets van.... werk te veel...

Voel jij je eigen geroepen om iets te doen, doe het dan.

Ik denk wel dat het handig is om qua typo3 iemand aan te wijzen als
beheerder.
Ik wijs in eerste instantie iemand zoals: Daniel Doesburg aan. Dit wil
ook niet zeggen dat iedereen hem nu moet aanspreken
Hij zal eerst moeten toegeven dat hij het wil en daarnaast zal hij (of
diegene) bepalen wat de regels worden.

Gr.

Melvin.