[TYPO3-UG Dutch] Xampp

Ton Akveld AT rode Lijn a.c.akveld at rodelijn.nl
Fri Mar 9 11:36:18 CET 2007

Hi Jos,

OK. Nu kun je de TYPO3-installatie de database laten vullen.
Er werd bij mijn installatie twee maal 'gezeurd' dat er een memory-limit
verhoogd moet worden.
Bij de XAMPP installatie doe je dat in /opt/lampp/etc/php.ini
Je bedoelt dit item voortzetten op
http://www.typo3.nl/communicatie/bulletin-board/ ?
Op zich geen slecht idee, maar dan moet wel het heel verhaal erin, lijkt
mij althans. En heb jij daar tijd voor?

Ton