[TYPO3-UG Dutch] Xampp

Jos Wolfkamp joswolfkamp at xs4all.nl
Fri Mar 9 11:14:54 CET 2007

Ton Akveld AT rode Lijn schreef:
> Jos,
>
> Wederom graag gedaan!
>
> Kun je via XAMPP's phpMyAdmin als root inloggen op de MySQL?
>
> Dan zou je een nieuwe db moeten kunnen maken.
>
> Ton

Hallo Ton,

Ik heb alles weer opnieuw geinstalleerd en dit keer geen securtity
settings doorlopen.
Kan nu een database aanmaken via phpmyadmin. Daar geef ik een naam in,
moet ik daar verder nog iets aan toevoegen? Als dit ergens in een
hanleiding staat mag je mij daar ook naar verwijzen hoor!
Bij mijn vorige opzet zag ik trouwens iets in het rood staan over 16MB
Memory. Dat zou ik dan moeten aanpassen maar waar?
Is het een idee om dit op het typo3board verder te laten gaan?

Jos.