[TYPO3-UG Dutch] Effe voorstelle

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Thu Mar 8 20:44:26 CET 2007

Hallo,

Ik heb voor aan typo3 deed alleen maar aan forums gedaan.
ik ben er nu wel aan gewend maar ik blijf een forum toch prettiger vinden.
Met name de zoekfuncties in een forum zijn zeer prettig.
Ook het refereren naar eerdere berichten is makkelijker door een linkje
te paatsen.
En dan kom ik bij de reden van mijn reactie, en dat is dat dit bericht,
hoe prettig ook over een week niet meer gelezen wordt, omdat hjij dan
weer te ver in de lijst gezakt is.

Maar ja i.i.g. vinden de meeste deelnemers dit het prettigst dus zijn
foutjes em gewenningsproblemen iets waar de lijst niet zo maar vanaf is.

Groeten Leen