[TYPO3-UG Dutch] Effe voorstelle

Thijs Hakkenberg thijs at hakkenberg.com
Thu Mar 8 17:11:30 CET 2007

Is het wellicht nuttig om deze tekst in z'n geheel op de inschrijfpagina
voor deze lijst te zetten? Dus op

Ik gok dat dat een hoop uitleg scheelt bij nieuwe lijstmensen.

Groet,

Thijs Hakkenberg

Daniel Doesburg schreef:
> Hoi lijst,
>
> Mijn naam is Daniel Doesburg en ik vind TYPO3 een fantastisch systeem.
>
> Ik vind het leuk om anderen te helpen, al was het alleen al om de
> egoïstische reden dat het TYPO3 ten goede komt. Ik heb veel aan TYPO3 te
> danken en doe daarom mijn uiterste best om het zo positief mogelijk over
> het voetlicht te brengen.
>
> Sommigen, heb ik gemerkt, vinden mijn ongenuanceerde uitlatingen niet
> leuk. En die mensen hebben helemaal gelijk.
>
> In het kader van het verbreiden van kennis van en over TYPO3 wil ik af
> en toe wat leesvoer verstrekken.

> [...]

Thijs Hakkenberg,

Voorzitter Stichting Ebriositas [ KVK: 34210081, Postbank 4906257]
www.ebriositas.nl <http://www.ebriositas.nl>
Student Natuurkunde UvA
www.uva.nl <http://www.uva.nl>
Systeembeheerder Stichting Varkens in Nood
www.varkensinnood.nl <http://www.varkensinnood.nl>

Contact:
Tel: 06-48761131
www.hakkenberg.com <http://www.hakkenberg.com>