[TYPO3-UG Dutch] Browsercheck

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Thu Mar 8 15:24:32 CET 2007

Hi stranger,

Kun je alstublieft je eigen naam gebruiken als afzender bij je
e-mailadres. Nu weten we namelijk niet hoe we je moeten noemen. Je
ouders moeten je toch een naam gegeven hebben? :-) En dat is vast niet
TYPO3.

Het is gebruikelijk op deze lijst om met je naam te werken. Zo weten we
met wie we te maken hebben en zijn we geen vreemden voor elkaar, in
ieder geval niet bij naam.

Patrick