[TYPO3-UG Dutch] linken naar anchors in tinyRTE

Thijs Hakkenberg thijs at hakkenberg.com
Thu Mar 8 11:34:43 CET 2007

Beste Lijst,

Ik heb een site met tinyRTE, welke in staat is anchors aan te maken.
(i.e.  een  name en een id  tag geven aan een  a-element). Nou mis ik
alleen de optie om er naar toe te linken.

Nou kan dit wel enigsinds hardcoded (bijvoorbeeld <a name="ftn1"
href="#ftnref1">[1]</a>, maar het probleem is dan bijvoorbeeld in
tt_news artikelen dat er dan dit van wordt gemaakt:
http://www.website.nl/typo3/alt_doc.php#ftn1 in plaats van het
http://www.website.nl/index.php?id=40&tx_ttnews[tt_news]=346&tx_ttnews[backPid]=32&cHash=b6e24db46a#ftn1
wat het zou moeten zijn. Nou heb ik config.prefixLocalAnchors = all in
m'n Setup aan staan, maar dit lijkt niet veel uit te maken.

Iemand een idee hoe ik m'n voetnootjes kan toevoegen?
--

Thijs Hakkenberg,

Voorzitter Stichting Ebriositas [ KVK: 34210081, Postbank 4906257]
www.ebriositas.nl <http://www.ebriositas.nl>
Student Natuurkunde UvA
www.uva.nl <http://www.uva.nl>
Systeembeheerder Stichting Varkens in Nood
www.varkensinnood.nl <http://www.varkensinnood.nl>

Contact:
Tel: 06-48761131
www.hakkenberg.com <http://www.hakkenberg.com>