[TYPO3-UG Dutch] Newbie template vraag

Edwin Blokker a.stoutjesdijk at chello.nl
Thu Mar 8 11:26:55 CET 2007

Hallo Bas,

Dit is geheel duidelijk, bedankt voor de verheldering! Tot nu toe
begreep ik dit principe maar half.

Voor deze situatie denk ik echter dat de oplossing zoals hierboven
genoemd het beste is, omdat dit element op meerdere onafhankelijke
pagina's moet toegevoegd worden.

Groeten,
Edwin.

Wiel, J.A.M van de schreef:
> [...]
>
> Door een extension template op te nemen in het veld 'template on next level' van je hoofdtemplate, voorkom je dat je bij al je subpagina's opnieuw dezelfde template moet invoegen.
>
> Hopelijk is dit een beetje te begrijpen, 't is nog vroeg ;-)

>>> lib.element >
>>> [globalVar = TSFE:id > xxx]
>>> lib.element.value = ...