[TYPO3-UG Dutch] Browsercheck

typo3 at ambitiondesign.nl typo3 at ambitiondesign.nl
Thu Mar 8 08:09:26 CET 2007

Goedemorgen allemaal,

Ik zit met een vraagje. Ik wil afhankelijk van de gebruiker browser bepaalde
configuratie instellingen doen via Typoscript. Nou leek het mij een goeie stap
om te beginnen om afhankelijk van een browser een bepaalde tekst weer te geven,
en merk meteen dat ik hier al vastloop.

Ik werk met de template autoparser, en onderstaande code werkt niet
De uitkomst is altijd 'Browser is anders dan Netscape', in Firefox, Internet
Explorer 6 en Internet Explorer 7. Nou zijn die laatste 2 niet zo
verwonderlijk, maar de eerste wel :-)

Wat doe ik fout?

	[browser = netscape]
		subparts.tmpl_content = TEXT
		subparts.tmpl_content.value = Browser is Netscape
	[ELSE]
		subparts.tmpl_content.TEXT
		subparts.tmpl_content.value = Browser is anders dan Netscape
	[END]