[TYPO3-UG Dutch] mailformplus

Maarten Zuidland m.zuidland at mpzg.nl
Mon Mar 5 11:56:32 CET 2007

Hoi Benke,

Bedankt voor je antwoord! Ik blijf alleen met een kleine vraag zitten.
Wellicht dat jij het antwoord snel weet.

Ik ben een beginnende gebruiker, en de vraag kan dus misschien wat
knullig zijn.

Waar laat ik de TypoScript? Ik begreep uit de examples dat die in de
template stonden, ik ben er inmiddels uit dat dat daar fout staat.

Ik heb al geprobeerd de TSConfig van de pagina zelf te vullen, en dat
werkte ook niet.

Daarnaast neemt hij bij het mailen mijn mail templates niet mee.

Met vriendelijke groet,

Maarten Zuidland