[TYPO3-UG Dutch] probleem TYPO3 3.8.1 hosting2go

Pascal Cramer pascal at spambegone.roguesheep.nl
Mon Mar 5 10:50:49 CET 2007

Jaap,

ik liep tegen hetzelfde probleem aan.
De template module is niet standaard geinstalleerd bij hosting2go, je kunt het
wel zelf installeren, zoek hiervoor de extensies tstemplate, tstemplate_ceditor,
tstemplate_analyzer, tstemplate_info, tstemplate_objbrowser.
Zover ik me kan herinneren wel aanwezig maar nog niet geinstalleerd.

Het zelf installeren van een nieuwe versie is mij niet gelukt dit weekend,
waarschijnlijk omdat Linux acount waarmee php/Typo draait afwijkt van het
account  waarmee je de bestanden ftp't, je hebt dan bv geen schrijfrechten in
localconf.php en diverse directories.
Ik ga nog uitzoeken of het wel mogelijk is, laat me even weten of je interesse
hebt in deze info dan houd ik je op de hoogte.

Groeten,
Pascal