[TYPO3-UG Dutch] Redirect_url on login wertk niet

Harry Bos xboesh at gmail.com
Mon Mar 5 00:55:25 CET 2007

Wow, nog een extensie.. ik had de gewone, heb de newloginbox genomen en
dan de sr_feuser_register en nu heb ik een derde nodig. O ja ik zag ook
nog feuser_admin in mijn Extension Manager staan, die moet er zeker uit?
Is er ergens een ***kuch*** half A-4'tje met de best practise v.w.b.
inloggen? Er zijn in ieder geval meer dan drie extensies in de
repository.. Welke raad je me aan?
THNX,
  - Harry -