[TYPO3-UG Dutch] Usergroepen volgorde

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Fri Mar 2 13:24:16 CET 2007

Nico Potvin schreef:
> Weet er iemand of het belangrijk is dat je usergroepen die acces hebben
> tot een bepaalde pagina in een bepaalde volgorde zet?
>
> Of mag er maar een enkele usergroup aangeduid zijn in de pagina.
>
> Ik heb nu 3 usergroepen aan een pagina hangen en alleen de bovenste
> usergroep heeft acces tot de pagina..
> Dus dit doet me vermoeden dat er maar één groep aan een pagina mag hangen..
>
> Is dit zo, kan iemand diet verifiëren?

Ik heb het even geprobeerd.
Als één of meer van de groepen waar een fe-user toe behoort ook "aan de
pagina hangt" heeft de gebruiker daar toegang toe. De volgorde maakt
niets uit.
Zelfs als de "paginagroep" een geneste groep is van de "gebruiker-groep"
zijn er geen problemen.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg