[TYPO3-UG Dutch] Google vraagje

Drs. ing. W.S.M. Perquin perquin at yuplounge.nl
Mon Jun 18 07:22:33 CEST 2007

Sitelinks worden bepaald door de linkpopulariteit van de betreffende website
en vooral de betreffende menulink (de sitelink). De betreffende sitelink
pagina's van www.standaard.be zijn naast menulinks, hebben ze ook elk een
behoorlijk aantal interne en inbound linkverwijzingen. Het zijn dus
populaire menu's volgens Google en daarmee zie je ze als sitelink.

Met goed link management kan je dit ook bereiken (zorg dat je
linkverwijzingen hebt naar de verschillende menupagina's).

Thans dat is mijn hypothese.

Willem