[TYPO3-UG Dutch] Nog maar een keer WYSIWYG / RTE / HTMLArea plaats <h2> op de website in plaats van het echt te renderen als <h2>

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Sun Jun 17 00:19:06 CEST 2007

Beste Patrick,

> Welke soort fe_rendering gebruik je? 'Content', 'css_styled_content'. Dat
> is me niet duidelijk. Zou je dat aan kunnen geven? Waarschijnlijk is er
> bij jou een TS-instelling ingeslopen die ervoor zorgt dat <h2> aan de
> voorzijde verkeerd wordt omgezet of niet toegestaan is.

Ik neem aan dat je het static template verhaal bedoelt of zo?

Bij static template staat bij mij:
content (default)

Helpt dit je verder?

Voor de rest staat er helemaal niets ingesteld door mijzelf in de template
betreffende:
tt_content.text.20.parseFunc.denyTags
tt_content.text.20.parseFunc.allowTags

Dus daar zit ik niet aan. Weer wat tips?

Groetjes,
Jordan