[TYPO3-UG Dutch] newloginbox

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Sun Jun 17 00:57:35 CEST 2007

Ik moet het dus niet in tt_address doen omdat al mijn gebruikers in fe_users
staan. Als ik bovenstaande doe op de fe_users tabel:

ALTER TABLE fe_users ORDER BY company

dan staat alles nog steeds schots en scheef door elkaar. Iemand bekend of
bovenstaande truuk ook met de fe_users tabel zou moeten werken en zo niet
heeft iemand dan een idee/suggestie hoe ik de userlisting kan sorteren op
een bepaald veld?

Groeten,
Jordan