[TYPO3-UG Dutch] Nieuw template met templavoila: typoscript doet niets

Edwin Blokker a.stoutjesdijk at chello.nl
Fri Jun 15 18:37:35 CEST 2007

Beste lijst,

Ik loop tegen het volgende probleem aan.

De situatie:
Ik heb een nieuwe DS en TO aangemaakt, en een nieuwe template, ivm een
nieuwe layout. Alles is met behulp van TemplaVoila gemapped. De template
staat als root aangevinkt, de oude template staat op 'deactivate', en in
de rootpagina staan de nieuwe DS en TO geselecteerd.

Het probleem:
Wanneer ik de pagina nu bekijk, krijg ik het nieuwe template te zien,
maar wordt er helemaal niets met de typoscript uit de template gedaan.
Alleen de statische html en de content elements worden gegenereerd:
alles wat gemapped is als 'typoscript object path' en dus door middel
van typoscript gegenereerd moet worden zoals de menu's, de header,
footer, etc., wordt gewoon niet aangemaakt.

Waarschijnlijk zie ik iets simpels over het hoofd of ben ik een
essentiële stap vergeten, maar ik kom er echt niet uit. Iemand enig idee
wat er aan de hand is?

Groeten,
Edwin.