[TYPO3-UG Dutch] rss feed tt_news zonder ?id=xxx&type=100

Ric van Westhreenen|alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Sun Jun 10 18:47:11 CEST 2007

Hi Jordan,

Ik moet het zonder hulp van het echte bestand doen.... dus ik hoop dat
dit werkt:

Onderstaande zet je in je .htaccess bestand

RewriteEngine On
^localpath(.*) /otherpath$1

Dus

RewriteEngine On
^index.php?id=117&type=100 /rssfeed$1

Als rssfeed de naam moet zijn die je bedoeld.

Laat maar weten of dit werkt.

Ric