[TYPO3-UG Dutch] geen database connectie

Bart Boeschen Hospers typo3 at ourlastyear.nl
Fri Jun 8 15:56:15 CEST 2007

Ik heb nu verschillende typo3 sites draaien op 1 server, alleen ik krijg
bij de websites op verschillende momenten in 1x een error voor geschoteld.

The current username, password or host was not accepted when the
connection to the database was attempted to be established!

Database Error

Dit kan zowel gebeuren op de fe als in de be. In de be kan het ook bij
allerlij verschillende modules/elementen gebeuren.

Is er ook een manier om beter debug info te krijgen? Want alleen met de
melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden kan ik (en de
systeembeheerder) helaas niks.

Groeten
Bart Boeschen Hospers