[TYPO3-UG Dutch] spamProtectEmailAddress in eigen plugin

Frans Saris franssaris at gmail.com
Tue Jul 31 11:23:28 CEST 2007

Hoi Anthony,

als je de e-mailadressen bijv. via de functie getTypoLink() (
tslib_cObj.typoLink()<http://typo3.org/fileadmin/typo3api-4.0.0/df/d65/classtslib__cObj.html#ab6cc28d90fc5e9d04756bdb5c0e6717>)
aan je "output" toevoegd worden ze als het goed is wel omgezet. Of via de
beschikbare functies uit de tslib_pibase class (
http://typo3.org/fileadmin/typo3api-4.0.0/df/d32/classtslib__pibase.html).

groeten
Frans

Op 30-07-07 heeft Anthony Donker / Inconel BV <anthony at inconel.nl> het