[TYPO3-UG Dutch] spamProtectEmailAddress in eigen plugin

Anthony Donker / Inconel BV anthony at inconel.nl
Mon Jul 30 14:01:38 CEST 2007

Beste lijst,

Onderstaand probleem is volgens mij zeer eenvoudig op te lossen,alleen
krijg ik het niet gevonden. / kwartje valt even niet.

Ik heb eigen plugin gemaakt, waarin een tabel aangemaakt wordt met
daarin een veld (textarea).
Als men daar nu een link in maakt naar een e-mailadres, wordt deze niet
ge-spamProtectEmailAddress, terwijl ik
Dat wel zou willen.

Als er 'gewone' typo3 tt_content gegenereert wordt, dan worden de
e-mailadressen wel ge-protect
(zoals ook aangegeven in de config van de website).

Hoe kan ik ervoor zorgen dat in de content van mijn eigen veldje ook de
mailto: linkjes 'spamProtectEmailAddress' worden?

Alvast bedankt voor de hulp!

Anthony Donker