[TYPO3-UG Dutch] Bloggen in TYPO3

Ric van Westhreenen|alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Sun Jul 29 13:20:46 CEST 2007

Rolf Kleef wrote:
> Het is voor mij nog niet helemaal duidelijk of en hoe de ondersteuning van
> een blog API geregeld is (handiger bij het schrijven van blog posts), en
> hoe het met trackbacks, permalinks, etc geregeld is. Met "alleen" news
> items waar je comments op kunt geven en die je via RSS kan downloaden heb
> je nog geen volwaardige blog :-)
>
> M'n eerste zoektochten geven daar ook nog geen echt antwoord op, misschien
> heeft iemand hier nog goeie pointers?
Hi Rolf,

Niet om het een of ander, maar ik zou niet graag jou als navigator
willen hebben.... ;)

Het helpt je op weg als je de handleiding van Timtab leest die bij de
extensie zit, en gewoon te bekijken is op de TYPO3.org website.
Daarnaast kun je ook eens kijken bij alle extensies die er voor Timtab
beschikbaar zijn.

De handleiding zegt:
"Trackbacks will be discovered automaticly when saving a new post.
Timtab is searching for trackback enabled sites every time you change
the bodytext field."

De rest mag je zelf lezen ;)

Ric
--

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

alterNET Internet BV
TYPO3 | Online Marketing | Domeinstrategie

T. 078 635 1200
W. www.alternet.nl <http://www.alternet.nl/>
Wordt jij onze nieuwe collega?
Kijk bij onze vacatures!
http://www.alternet.nl/vacatures.418.0.html
<http://www.alternet.nl/Vacatures.418.0.html>

*Disclaimer: *
This message (including any of its attachments) may contain confidential
and/or privileged information. If you are not the intended recipient,
please notify the sender immediately by e-mail or telephone +31 (0)78
6351200 and delete this message from your system. Any disclosure,
distribution, copying or printing of this message is strictly prohibited
unless otherwise stated. You are advised to carry out a virus scan
before opening any attachments as we do not accept any liability
whatsoever for any damage sustained as a result of any software viruses.