[TYPO3-UG Dutch] Bloggen in TYPO3

Rolf Kleef rolf at drostan.org
Sun Jul 29 13:02:25 CEST 2007

Dag Sacha,

Dank, dat geeft me het laatste zetje om er nou toch eens iets mee te gaan
doen :-)

Het is voor mij nog niet helemaal duidelijk of en hoe de ondersteuning van
een blog API geregeld is (handiger bij het schrijven van blog posts), en
hoe het met trackbacks, permalinks, etc geregeld is. Met "alleen" news
items waar je comments op kunt geven en die je via RSS kan downloaden heb
je nog geen volwaardige blog :-)

M'n eerste zoektochten geven daar ook nog geen echt antwoord op, misschien
heeft iemand hier nog goeie pointers?

          /-- Groetjes,
         /--- Rolf.