[TYPO3-UG Dutch] 4.1.2 vs 4.0.7

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Tue Jul 24 09:10:48 CEST 2007

Hoi Nico,

Verschillen zijn onder andere:
Inline Relational Record Editing (IRRE)
Ajax Page en File tree
Command line gebaseerde opruimfuncties
Verbeterde Extension Manager
Verbeteringen in pagina caching
Verbeteringen database toegang
Bugfixes

Dit is allemaal te lezen in onderstaande link die je zelf meestuurd.
Vooral IRRE is een grote stap vooruit voor TYPO3, maar er zijn nog maar
weinig extensies die van IRRE gebruik maken. Ben je meer geinteresseerd
in IRRE, dan zou ik de podcast bekijken met Oliver Hader om te zien wat
het allemaal inhoudt.

Patrick