[TYPO3-UG Dutch] 4.1.2 vs 4.0.7

Nico Deblauwe nico.deblauwe at gmail.com
Mon Jul 23 23:17:55 CEST 2007

Hoi,

Ik ben aan het zoeken geweest, maar heb op www.typo3.org nergens een
duidelijke omschrijving gevonden van het verschil tussen de versiebomen 4.0
en 4.1 (en eventuele verschillen in requirements)... Het enige wat ik vond
was een nieuws item:
http://news.typo3.org/news/article/typo3-41-final-released/, waaruit het een
en ander kan gedestilleerd worden.

Nu, probleempjes zijn er om op te lossen: wie kan/moet ik contacteren met
een suggestie tot tekst bijplaatsen op de downloadpagina om dit voor andere
mensen die iets willen downloaden direct duidelijker te maken?

Groetjes,

Nico

--
 Nico Deblauwe

 Email: nico at deblauwe.be
 Mobile: +32 486 84 08 93     !! BACK IN BELGIUM !!

 More contact info on http://www.deblauwe.be.

Quote:
"Fortune favours the prepared mind." (Louis Pasteur)