[TYPO3-UG Dutch] Bloggen in TYPO3

Ric van Westhreenen|alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Thu Jul 12 21:35:03 CEST 2007

Hi Gerrit, Rik,

TimTab is dé weblog van TYPO3. Het mooie aan deze extensie is de
hoeveelheid uitbreidingen als een tagcloud e.d. In principe kun je ook
beginnen met tt_news waaraan je ve_guestbook koppelt. Dit staat ook
omschreven in de handleiding van (ik dacht) tt_news. Dan biedt je
bezoekers de mogelijkheid te reageren op je nieuwsbericht.

Dan nog even een archief maken met tt_news en de RSS feed aanzetten, en
voila, je hebt de basisingredienten van een blog....

Ric

Gerrit Vijlbrief - Typohosting wrote:
> Ik ben aan het proberen timtab aan de gang te krijgen. Het is inderdaad
> gebaseerd op tt_news maar ook op ve_guestbook (de laatste voor de
> replies). Na een tijdje geprobeerd te hebben met de sumiere quickstart
> handleiding van timtab de zaak aan de gang te krijgen (dat is niet
> gelukt) ga ik me nu eerst storten op tt_news en ve_guestbook zodat die
> ieder afzonderlijk werken. Het lijkt een mooie extensie en er zijn al
> een aantal templates voor geschreven, dus is het wel de moeite waard.
> Laat even weten wat je ervaringen zijn, als je besluit er ook mee van
> [...]

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

alterNET Internet BV
TYPO3 | Online Marketing | Domeinstrategie

Archimedesstraat 2
3316 AB Dordrecht

T. 078 635 1200
Skype: roodlicht <callto://roodlicht/>
F. 084 834 9697
M. 064 808 6196
W. www.alternet.nl <http://www.alternet.nl/>
KvK nr.: 23092865
Wordt jij onze nieuwe collega?
Kijk bij onze vacatures!
http://www.alternet.nl/vacatures.418.0.html
<http://www.alternet.nl/Vacatures.418.0.html>

*Disclaimer: *
This message (including any of its attachments) may contain confidential
and/or privileged information. If you are not the intended recipient,
please notify the sender immediately by e-mail or telephone +31 (0)78
6351200 and delete this message from your system. Any disclosure,
distribution, copying or printing of this message is strictly prohibited
unless otherwise stated. You are advised to carry out a virus scan
before opening any attachments as we do not accept any liability
whatsoever for any damage sustained as a result of any software viruses.