[TYPO3-UG Dutch] Bloggen in TYPO3

Gerrit Vijlbrief - Typohosting gerrit at typohosting.nl
Thu Jul 12 21:29:42 CEST 2007

Ik ben aan het proberen timtab aan de gang te krijgen. Het is inderdaad
gebaseerd op tt_news maar ook op ve_guestbook (de laatste voor de
replies). Na een tijdje geprobeerd te hebben met de sumiere quickstart
handleiding van timtab de zaak aan de gang te krijgen (dat is niet
gelukt) ga ik me nu eerst storten op tt_news en ve_guestbook zodat die
ieder afzonderlijk werken. Het lijkt een mooie extensie en er zijn al
een aantal templates voor geschreven, dus is het wel de moeite waard.
Laat even weten wat je ervaringen zijn, als je besluit er ook mee van
start te gaan.

Gerrit