[TYPO3-UG Dutch] hoe gericht werken met altMainMarkers?

Frank frank.sonck at freebel.net
Wed Jan 31 13:47:39 CET 2007

Dag allemaal,

Ik vraag me af of en hoe je tt_news content elementen gericht kan aanspreken
met altMainMarkers vanuit TS setup. Ik heb bvb op een pagina 2 tt_news CE's
met elk een LATEST view instelling. Maar ik wil voor elk een andere custom
LATEST template gebruiken. Is het mogelijk om vanuit de TS setup voor de
site deze CE's op een absolute manier aan te spreken, genre: tt_content met
id 104 moet altMainMarkers x gebruiken // en tt_content met id 300 moet
altMainMarkers y gebruiken?

--
Vriendelijke groeten,
Frank Sonck