[TYPO3-UG Dutch] re-usable content elementen

Maarten Mandemaker maartenmandemaker at gmail.com
Wed Jan 31 12:02:53 CET 2007

Beste Nico,

In 1 van mijn eigen websites heb ik de 2de manier die rob aangeeft gebruikt.
Hiervoor heb ik 1 pagina waarbij deze records in een bepaalde kolom staan.
In ts ziet dat er zo uit:

    marks.CONTENT4 < styles.content.get
    marks.CONTENT4 = CONTENT
    marks.CONTENT4 {
      table = tt_content
      select.orderBy = sorting
      select.where = colPos = 4
      select.languageField = sys_language_uid
      select.pidInList = {$Foto-onder-menu.PID}
    }

Hierin is CONTENT4 mijn marker die in de html-template staat en
"Foto-onder-menu.PID" het pagina nummer waar de records staan. De Colpos
geeft aan uit welke kolom de records moeten worden getoont.

Met vriendelijke groet,

Maarten Mandemaker