[TYPO3-UG Dutch] Treemenu probleem

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Mon Jan 29 16:29:36 CET 2007

Rens Admiraal schreef:
> Het zou misschien een rare vraag zijn als het om pagina's ging ;-)
>
> Het gaat om groepen, die ik met een soort van prullenbak functie terug
> wil kunnen zetten...

O, wat dom van mij. Lees ik menu, denk ik direct aan pagina's.
Jij bedoelde blijkbaar een ander menu dan een gewoon menu. :-)
Maar als ik een heel diepe rimpel trek begrijp ik misschien wat je dan
wel bedoelt.
Jij wilt gewoon een handige manier om verwijderde records terug te
kunnen halen.
Heb je de extensie wastebasket al geprobeerd?
Of snap ik er toch nog helemaal niks van?

Groeten,

Daniel Doesburg