[TYPO3-UG Dutch] TemplaVoila

Bart Bart
Sun Jan 28 14:54:26 CET 2007

Hallo allemaal,

ik probeer de volgende structuur netjes te mappen in TemplaVoila,
maar loop daar tegen een probleem aan. Dit is de code:

			<h5><a href="#">Art Gallery</a></h5>

			<hr />
			<h5><a href="#">Forums</a></h5>
			<hr />
			<h5><a href="#">Mailing Lists & Chat</a></h5>

Zoals je ziet staat er iedere keer een link, gevolgd door een <hr />,
behalve bij het laatste element. Nu krijg ik het mappen wel voor
elkaar, maar het lukt me niet om die laatste <hr /> te onderdrukken.
Ik heb het met een optionsplit geprobeerd, maar dat werkte
(natuurlijk) niet, omdat die op het niveau van 1 regel werkte, en
niet op de lijst als geheel.

Ik hoop dat dit een beetje helder verhaal is, en dat iemand me een
idee aan de hand kan doen om dit op te lossen. Kan ik die optionsplit
op de één of andere manier op het niveau van de container of sectie
gebruiken?

Alvast bedankt!

Bart