[TYPO3-UG Dutch] apache settings voor RealUrl geven problemenmettypo3 backend

Martin Poelstra m.l.poelstra at tue.nl
Wed Jan 24 15:39:47 CET 2007

Hoi Nico,

> dit werkt inderdaad, alle problemen zijn weg uit de typo3 backend,
> enkel heb ik nog steeds het probleem dat alle redirects verwijzen naar
> de homepage.
> zet ik mijn baseURL niet goed ofzo.

Hmmm, vreemd!
Het lijkt me dat je BaseURL wel goed staat (kun je ook in de html source
terugvinden).
Ook je rewriterules werken nu naar behoren, aangezien je wel 'netjes' een
TYPO3 pagina krijgt. Blijkbaar gaat echter de vertaalslag van een
RealURL-url naar een pageID etc niet goed.
Helaas ben ik niet meer zo thuis in hoe RealURL dat tegenwoordig afhandelt,
dus daar kan ik je niet echt verder helpen...

Grtz,
Martin